Finland record indrukwekkende overwinning op eigen bodem in een doelpuntenf

Finland dreun Noord-Ierland

Finland verslagen Noord-Ierland in een fantastisch overwinning op Vrijdag, 4x0, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.H van de Euro Qualifying.

In de 42e minuut, Joel Pohjanpalo openden de score voor Finland, vanaf de penaltystip.

Na de pauze, Finland nationaal team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Daniel Hakans. Na 73 minuten, Markku Kanerva's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Teemu Pukki. In de laatste minuten van de wedstrijd, Robin Lod maakte het einddoel van de wedstrijd.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Finland speelt uit tegen San Marino, terwijl Noord-Ierland host Denemarken.

FaseGroepsfase
      GrupoGroep H