Newcastle vergroot doelsaldo thuis

Newcastle verslaan Tottenham

Newcastle gehamerd Tottenham, 6x1, op Zondag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 32. In deze competitie kwamen beide teams uit een nederlaag. Jacob Murphy met een fantastisch scherm. In de basiself stond Sven Botman.

Jacob Murphy opende de score vroeg in het spel, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied. Na 6 minuten, Joelinton verdubbelde de voorsprong voor Newcastle, met een schot met de rechtervoet. In de 9e minuut, Eddie Howe's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Jacob Murphy met een schot met de rechtervoet van buiten het strafschopgebied. Met 19 minuten op de klok, Newcastle Upon Tyne team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Alexander Isak met een rechtervoetaanval. Met deze staking heeft Alexander Isak 10e doelen voor het seizoen bereikt. Na 21 minuten, spits verdubbelde de voorsprong voor Newcastle, met een rechtervoetaanval in de doos.

Na de pauze, Harry Kane ontslagen voor Tottenham, met een schot met de linkervoet binnen het strafschopgebied. Na 67 minuten, Callum Wilson heeft alles ingepakt, met een schot met de rechtervoet.

Na het resultaat Newcastle zijn 3e in de tabel, met 59 points, terwijl Tottenham op de plaats 5e zit, met 53 points. In hun volgende wedstrijd, Newcastle Upon Tyne team speelt uit tegen Everton. In de tussentijd, Cristian Stellini's team speelt thuis tegen Manchester United.

Newcastle
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 26 schoten

Tottenham

Geplaatst 13 maanden terug | 276 Keer bekeken | Tijd: 02:12