Tsjechische Rep. met geweldige bijnaam thuis vol goalmouth-actie

Tsjechische Rep. win Polen

Tsjechische Rep. uitgesmeerd Polen in een overwinning op Vrijdag, 3x1, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.E van de Euro Qualifying. Zowel Tsjechische Rep. nationaal team als Polen nationaal team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. In de basiself stond Sebastian Szymanski.

Ladislav Krejci II opende de score in de 1e minuut. Na 3 minuten, Tsjechische Rep. verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Tomás Cvancara.

Met 64 minuten op de klok, Jan Kuchta verdubbelde de voorsprong voor Tsjechische Rep. nationaal team. In de laatste minuten van de wedstrijd, Damian Szymanski heeft alles ingepakt.

In de volgende wedstrijd, Tsjechische Rep. bezoek Moldavië, terwijl Polen speelt thuis tegen Albanië.

Geplaatst 4 maanden terug | 128 Keer bekeken | Tijd: 02:03

FaseGroepsfase