Engeland triomfeert door één doelpunt weg

Kroatië struikelen om te verslaan tegen Engeland

Engeland verslagen Kroatië, 1x0, op Zondag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 1. Zowel Engeland nationaal team als Kroatië nationaal team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Na 57 minuten, Raheem Sterling scoorde het winnende doelpunt, na een pass van Kalvin Phillips, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied. Raheem Sterling heeft de mijlpaal van vijftien doelpunten voor het seizoen bereikt.

Na het resultaat Engeland zijn 1e in de tabel, met 7 points, terwijl Kroatië op de plaats 2e zit, met 4 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Gareth Southgate's team . In de tussentijd, Zlatko Dalic's team .

Factos Marcantes
  • Forceerde slechts 2 corners, de minste dit seizoen

Inglaterra
  • Slaagde erin om slechts 1 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie