Millwall waren verrast door hun plaats

Middlesbrough verslaan Millwall

Middlesbrough verslaan Millwall, 0x2, op Woensdag, op naar speeldag 42 van de Championship. Tot deze speeldag, Gary Rowett's team kwam van een overwinning en Middlesbrough team kwam van twee nederlagen.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Britt Assombalonga met 68 minuten op de klok, met een schot met de rechtervoet. Ashley Fletcher maakte het laatste doelpunt na 87 minuten vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Millwall zijn 11e in de tabel, met 59 points, terwijl Middlesbrough op de plaats 18e zit, met 47 points. In hun volgende wedstrijd, Neil Warnock's team host Bristol City. In de tussentijd, Gary Rowett's team speelt uit tegen Hull City.

The New Den
Gestichten1993