Indrukwekkende overwinning meer dan bezoekers in een wedstrijd met 6 goals

Internazionale verslaan Roma

Internazionale verslagen Roma in een fantastisch overwinning op Zaterdag, 2x4, op wedstrijdweek 24. Komen in de wedstrijd, Roma team kwam van drie wint en Milano team kwam van vier wint.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Francesco Acerbi in de 17e minuut. Na 28 minuten, Gianluca Mancini getroffen voor Roma. Kort voor de pauze, El Shaarawy scoorde het tweede doelpunt voor Daniele De Rossi's team.

Internazionale scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Marcus Thuram, in de 49e minuut. Op een ongelukkig moment scoorde Angeliño Tasende een eigen doelpunt na 56 minuten. Alessandro Bastoni maakte het laatste doelpunt in de laatste minuten van de wedstrijd.

Na het resultaat Internazionale zijn 1e in de tabel, met 60 points, terwijl Roma op de plaats 5e zit, met 38 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Massimiliano Farris's team host Salernitana. In de tussentijd, Roma team speelt uit tegen Frosinone.

Internazionale

• Zet hun winnende serie voort met 5 games