Frankrijk vergroot doelsaldo meer dan bezoekers

Frankrijk nederlaag Gibraltar

Frankrijk verslaan Gibraltar in een overwinning op Vrijdag, 0x3, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.B van de Euro Qualifying.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Olivier Giroud in de 3e minuut. Olivier Giroud heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games. Met al 45 minuten gespeeld, Kylian Mbappé maakten het tweede doelpunt voor Frankrijk, vanaf de penaltystip.

Op een ongelukkig moment scoorde Ayman Mouelhi een owngoal met 78 minuten op de klok.

In de volgende wedstrijd, Frankrijk host Griekenland. In de tussentijd, Gibraltar speelt uit tegen Rep. van Ierland.

Geplaatst 10 maanden terug | 57 Keer bekeken | Tijd: 07:51

FaseGroepsfase