RB Leipzig met geweldige bijnaam meer dan bezoekers in een spel vol met doe

RB Leipzig win Bayern München

RB Leipzig overwonnen Bayern München, 1x3, op Zaterdag, met betrekking tot wedstrijdweek 33 van de 1. Bundesliga. In deze competitie kwamen beide teams uit drie wint.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Sèrge Gnabry met 25 minuten op de klok. Sèrge Gnabry heeft nu een scorereeks van 4 opeenvolgende games.

In de 64e minuut, Konrad Laimer ontslagen voor RB Leipzig. Na 76 minuten, Christopher Nkunku scoorde het tweede doelpunt voor Marco Rose's team, vanaf de penaltystip. Christopher Nkunku heeft de mijlpaal van twintig doelpunten voor het seizoen bereikt. In de laatste minuten van de wedstrijd, Dominik Szoboszlai maakte het einddoel van de wedstrijd, vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Bayern München zijn 1e in de tabel, met 68 points, terwijl RB Leipzig op de plaats 3e zit, met 63 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Leipzig team speelt thuis tegen Schalke 04, terwijl Thomas Tuchel's team speelt uit tegen FC Köln.

Bayern München

RB Leipzig