Eert zelfs in een spannende clash

Buit gedeeld tussen Moldavië en Faeröer

Moldavië en Faeröer speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Vrijdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.E van de Euro Qualifying. Zowel Sergiu Clescenco's team als Hakan Ericson's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Ion Nicolaescu was beslissend met 1 doel.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Mads Mikkelsen met 27 minuten op de klok.

Ion Nicolaescu maakte het laatste doelpunt in de slotfase van het spel vanaf de penaltystip.

In de volgende wedstrijd, Moldavië speelt thuis tegen Tsjechische Rep.. In de tussentijd, Faeröer speelt thuis tegen Tsjechische Rep..

Geplaatst 13 maanden terug | 69 Keer bekeken | Tijd: 01:58

FaseGroepsfase