Genk vergroot doelsaldo thuis

Genk vaar langs Oostende

Genk overwonnen Oostende in een overwinning op Zaterdag, 3x0, op naar speeldag 27 van de Jupiler Pro League . Naar deze wedstrijdweek, Wouter Vrancken's team kwam van Een gelijkspel en Dominik Thalhammer's team kwam van twee trekt.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Daniel Muñoz na 9 minuten. Met 41 minuten op de klok, Mbwana Samatta schoot Genk tweede doelpunt.

Joseph Paintsil maakte het laatste doelpunt na 73 minuten.

Na het resultaat Genk zijn 1e in de tabel, met 66 points, terwijl Oostende op de plaats 17e zit, met 20 points. In de volgende wedstrijd, Wouter Vrancken's team speelt uit tegen Sint-Truiden. In de tussentijd, Dominik Thalhammer's team host Club Brugge.

Oostende
      • Verhoogde hun slechte serie met 11 winnende games