Rayo Vallecano krijgt drie punten op eigen bodem

Rayo Vallecano viert nipte overwinning op Real Madrid

Rayo Vallecano verslagen Real Madrid in een dichtbij overwinning op Maandag, 3x2, op naar speeldag 13 van de La Liga. Naar deze wedstrijdweek, Andoni Iraola's team kwam van twee wint en merengues kwam van Een gelijkspel.

Na 5 minuten, Santi Comesaña openden de score voor Rayo Vallecano. In de 37e minuut, Luka Modric getroffen voor Real Madrid, vanaf de penaltystip. Met 41 minuten op de klok, Éder Militão scoorde het tweede doelpunt voor merengues. In de 44e minuut, Álvaro García maakten het tweede doelpunt voor Andoni Iraola's team. Álvaro García heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games.

Óscar Trejo maakte het laatste doelpunt na 67 minuten vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Real Madrid zijn 2e in de tabel, met 32 points, terwijl Rayo Vallecano op de plaats 8e zit, met 21 points. In hun volgende wedstrijd, Andoni Iraola's team speelt thuis tegen Celta de Vigo. In de tussentijd, merengues host Cádiz.

Rayo Vallecano

Real Madrid