Internazionale laat het te laat weg vol goalmouth-actie

Internazionale versloeg Fiorentina in close encounter

Internazionale overwonnen Fiorentina, 3x4, op Zaterdag, met betrekking tot wedstrijdweek 11 van de Serie A. Komen in de wedstrijd, Vincenzo Italiano's team kwam van Een gelijkspel en Milano team kwam van twee wint. Henrikh Mkhitaryan was beslissend met 1 doel.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Nicolò Barella na 2 minuten, met een schot met de rechtervoet. Met zijn 5e doelpunt van het seizoen. In de 15e minuut, Internazionale verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Lautaro Martínez met een linkervoetaanval in de doos. Met 33 minuten op de klok, Arthur Cabral getroffen voor Fiorentina, vanaf de penaltystip.

In de 60e minuut, Jonathan Ikoné maakten het tweede doelpunt voor Vincenzo Italiano's team, met een schot met de linkervoet. Na 73 minuten, Lautaro Martínez ontslagen voor Simone Inzaghi's team, vanaf de penaltystip. In de slotfase van het spel, Luka Jovic getroffen voor Firenze team, uit een hoek. Henrikh Mkhitaryan maakte het laatste doelpunt in blessuretijd met een schot met de linkervoet in het strafschopgebied.

Na het resultaat Internazionale zijn 7e in de tabel, met 21 points, terwijl Fiorentina op de plaats 15e zit, met 10 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Simone Inzaghi's team host Sampdoria. In de tussentijd, Vincenzo Italiano's team speelt uit tegen Spezia.

Fiorentina
      • Slaagde erin om slechts 1 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

• Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games

Internazionale