De wedstrijd werd pas beslist na een penalty shoot-out

Patronato verslaan River Plate op penalty's

Patronato en River Plate speelden 2x2 gelijk in een wedstrijd op Donderdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de kwartfinales van de Copa Argentina.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Bruno Zuculini met 10 minuten op de klok. Na 34 minuten, Marcelo Estigarribia ontslagen voor Patronato.

Paraná, Entre Ríos team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Jonathan Herrera, na de pauze. Met dit doel heeft Jonathan Herrera zijn doel vijf van de huidige campagne behaald. Juan Quintero maakte het laatste doelpunt na 52 minuten.

Dankzij dit resultaat is Patronato door naar de volgende ronde van de competitie.

River Plate

FaseKwartfinale