Deportivo Pereira waren verrast door hun plaats

América de Cali versloeg Deportivo Pereira met een thriller

América de Cali versoepeld verleden Deportivo Pereira in een fantastisch overwinning op Zondag, 1x5, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 20. In deze competitie kwamen beide teams uit een overwinning.

Marlon Torres opende de score met 3 minuten op de klok. Na 21 minuten, Henry Rojas getroffen voor Deportivo Pereira. In de 32e minuut, Adrián Ramos schoot América de Cali tweede doelpunt, vanaf de penaltystip. Met 34 minuten op de klok, Cali team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Larry Angulo.

Na 57 minuten, Deinner Quiñones verdubbelde de voorsprong voor Juan Carlos Osorio's team. Na 68 minuten, Jeison Lucumí heeft alles ingepakt, vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Deportivo Pereira zijn 5e in de tabel, met 33 points, terwijl América de Cali op de plaats 8e zit, met 29 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Cali team speelt thuis tegen Millonarios. In de tussentijd, Pereira team speelt uit tegen Deportivo Cali.

Deportivo Pereira
  • Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 32%