Peru met geweldige bijnaam op eigen bodem in een spannende clash

Peru verslaan Chili

Peru overwonnen Chili in een overwinning op Vrijdag, 2x0, met betrekking tot wedstrijdweek 11 van de World Cup Qualifying (CONMEBOL). In deze competitie kwamen beide teams uit een nederlaag.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Christian Cueva, met een schot met de rechtervoet van buiten de doos, na 35 minuten.

Sergio Peña maakte het laatste doelpunt met 64 minuten op de klok met een rechtervoetaanval binnen het strafschopgebied.

Na het resultaat Peru zijn 7e in de tabel, met 11 points, terwijl Chili op de plaats 8e zit, met 10 points. In de volgende wedstrijd, Ricardo Gareca's team speelt uit tegen Bolivië. In de tussentijd, Martín Lasarte's team host Paraguay.

• Verhoogde hun slechte serie met 7 winnende games

Geplaatst 2 - jaar oud | 117 Keer bekeken | Tijd: 06:03