Argentinos Juniors nipte overwinning behalen weg

Argentinos Juniors ga door naar de volgende ronde van Copa Argentina

Argentinos Juniors overwonnen Gimnasia in een dichtbij overwinning op Woensdag, 2x3, in een wedstrijd met betrekking tot naar de laatste 16 van de Copa Argentina. Zowel La Plata team als Buenos Aires team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Luis Rodríguez was beslissend met 1 doel.

Erik Ramírez opende de score met 30 minuten op de klok. Na 40 minuten, Gimnasia zag Francisco Joel weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel.

Met 61 minuten op de klok, Gabriel Carabajal getroffen voor Argentinos Juniors, vanaf de penaltystip. Met 67 minuten op de klok, Nicolás Reniero maakten het tweede doelpunt voor Buenos Aires team. Op een ongelukkig moment scoorde Germán Guiffrey een eigen doelpunt in de 77e minuut. In de slotfase van het spel, Luis Rodríguez heeft alles ingepakt, vanaf de penaltystip. Met deze staking heeft Luis Rodríguez 10e doelen voor het seizoen bereikt.

Dankzij dit resultaat is Argentinos Juniors door naar de volgende ronde van de competitie.

FaseLaatste zestien