Universidad Catolica grijpt late overwinning meer dan bezoekers een hoog sc

Universidad Catolica win Independiente del Valle

Universidad Catolica overwonnen Independiente del Valle in een dichtbij overwinning op Zondag, 2x3, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 7 van Ecuador League. Tot deze speeldag, Sangolquí team kwam van Een gelijkspel en Quito team kwam van twee wint. Lisandro Alzugaray was beslissend met 3 doelen.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Jonathan Bauman met 49 minuten op de klok. In de 70e minuut, Lisandro Alzugaray ontslagen voor Universidad Catolica. Na 72 minuten, middenveld maakten het tweede doelpunt voor Santiago Escobar's team. Na 90 minuten, Joffre Escobar schoot Independiente del Valle tweede doelpunt. Lisandro Alzugaray heeft de hattrick, in de tijd toegevoegd op voltooid.

Na het resultaat Universidad Catolica zijn 3e in de tabel, met 12 points, terwijl Independiente del Valle op de plaats 8e zit, met 10 points. In de volgende wedstrijd, Santiago Escobar's team speelt uit tegen Nueve de Octubre, terwijl Renato Paiva's team host Deportivo Cuenca.

Independiente del Valle
  • Een reeks van 4 games beëindigd zonder te verliezen

Universidad Catolica
  • Slaagde erin om slechts 0 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie