Argentinië record indrukwekkende overwinning op de weg in een doelpuntenfe

Argentinië boek comfortabele overwinning op Bolivië

Argentinië uitgesmeerd Bolivië, 1x4, op Dinsdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.A van de Copa America. Lionel Messi was de hoofdspeler. In de basiself stond Lisandro Martínez.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Papu Gómez na 6 minuten, met een linkervoetaanval in de doos. Met 33 minuten op de klok, Lionel Messi verdubbelde de voorsprong voor Argentinië, vanaf de penaltystip. In de 42e minuut, Argentinië nationaal team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van spits met een schot met de linkervoet.

In de 60e minuut, Erwin Saavedra getroffen voor Bolivië, met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied, met Leonel Justiniano die de assist maakt. Na 65 minuten, Lautaro Martínez heeft alles ingepakt, met een rechtervoetaanval in de doos.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Argentinië .

Bolivia
      • Verlengde hun slechte serie met 4 games verliezend