Ecuador waren verrast door hun plaats

Peru oprakende winnaars versus Ecuador

Peru overwonnen Ecuador in een dichtbij overwinning op Dinsdag, 1x2, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 8 van World Cup Qualifying (CONMEBOL). Tot deze speeldag, Ecuador nationaal team kwam van een nederlaag en Peru nationaal team kwam van vier nederlagen. Gonzalo Plata was beslissend met 1 doel.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Met 62 minuten op de klok, Christian Cueva openden de score voor Peru, met een schot met de linkervoet, die volgde op geweldig werk van Gianluca Lapadula. Na 88 minuten, Luis Advíncula scoorde het tweede doelpunt voor Ricardo Gareca's team, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied. Gonzalo Plata maakte het laatste doelpunt in de 90e minuut met een linkervoetaanval in de doos.

Na het resultaat Ecuador zijn 4e in de tabel, met 10 points, terwijl Peru op de plaats 10e zit, met 7 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Ecuador nationaal team speelt thuis tegen Paraguay.

Equador
      • Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 69%

• Behaalde zijn hoogste aantal voltooide passes met 498 passes

Peru