Athletico Paranaense overklast tegenstanders op eigen bodem een hoog scoren

Aucas struikelen om te verslaan tegen Athletico Paranaense

Athletico Paranaense verslagen Aucas, 4x0, op Vrijdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.A van de Copa Sudamericana.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Christian met 26 minuten op de klok, met een schot met de rechtervoet van buiten de doos. Na 36 minuten, Abner Vinícius schoot Athletico Paranaense tweede doelpunt, via een header binnen het strafschopgebied.

In de 67e minuut, António Oliveira's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Vitinho met een rechtervoetaanval. In de tijd toegevoegd op, Carlos Eduardo heeft alles ingepakt, met een schot met de rechtervoet van buiten het strafschopgebied.

.

Doelen
Geplaatst 2 - jaar oud | 386 Keer bekeken | Tijd: 1:58

FaseGroepsfase