Manchester City zet in uitstekende weergave weg in een spannende wedstrijd

Manchester City ga door naar de volgende ronde van FA Cup

Manchester City overwonnen Cheltenham Town in een overwinning op Zaterdag, 1x3, in een wedstrijd met betrekking tot van de FA Cup.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Alfie May met 59 minuten op de klok. Na 81 minuten, Phil Foden getroffen voor Manchester City, met een linkervoetaanval. In de 84e minuut, Gabriel Jesus maakten het tweede doelpunt voor Manchester team, met een rechtervoetaanval. In de laatste minuten van de wedstrijd, Ferrán Torres scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een rechtervoetaanval binnen het strafschopgebied.

Met dit resultaat is Manchester City door naar de volgende ronde van de competitie. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Manchester team bezoek Swansea City.

Cheltenham Town

Geplaatst 3 - jaar oud | 326 Keer bekeken | Tijd: 05:14

FaseVierde Ronde

Completely Suzuki Stadium (Whaddon Road)