Chelsea record edgy overwinning thuis

Manchester City struikelen om te verslaan tegen Chelsea

Chelsea verslaan Manchester City in een dichtbij overwinning op Donderdag, 2x1, op naar speeldag 31 van de Premier League . In deze competitie kwamen beide teams uit twee wint.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Christian Pulisic na 36 minuten, met een rechtervoetaanval van buiten het strafschopgebied.

Na 55 minuten, Kevin De Bruyne ontslagen voor Manchester City, uit een directe vrije trap. In de 77e minuut, Manchester team zag Fernandinho een rechtstreekse rode kaart krijgen Willian maakte het laatste doelpunt na 78 minuten vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Manchester City zijn 2e in de tabel, met 63 points, terwijl Chelsea op de plaats 4e zit, met 54 points. In verband met komende competitiewedstrijden, London team bezoek West Ham, terwijl Pep Guardiola's team host Liverpool.

Chelsea
      • Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 35%