Olympiacos record edgy overwinning meer dan bezoekers

Aris laat thuis punten vallen tegen Olympiacos

Olympiacos verslagen Aris in een dichtbij overwinning op Zondag, 1x2, met betrekking tot wedstrijdweek 6 van de Greek League. Tot deze speeldag, Apostolos Terzis's team kwam van een nederlaag en Piraeus team kwam van een overwinning. Lerin Duarte verliet de bank niet.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Nicolas Diguiny na 7 minuten. Met 33 minuten op de klok, Giorgos Masouras ontslagen voor Olympiacos. Youssef El-Arabi maakte het winnende doelpunt in de 38e minuut.

Na het resultaat Olympiacos zijn 1e in de tabel, met 16 points, terwijl Aris op de plaats 8e zit, met 5 points. In hun volgende wedstrijd, Piraeus team speelt thuis tegen OFI, terwijl Salónica team bezoek Xanthi.

Aris

Olympiacos