Levante record edgy overwinning thuis

Levante win Villarreal

Levante verslaan Villarreal in een dichtbij overwinning op Vrijdag, 2x1, met betrekking tot wedstrijdweek 2 van de La Liga. Naar deze wedstrijdweek, Valencia team kwam van een nederlaag en Javier Calleja's team kwam van Een gelijkspel. Roger Martí was de man van de wedstrijd.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Gerard Moreno, met een schot met de rechtervoet, na 3 minuten.

Na 68 minuten, Roger Martí ontslagen voor Levante, vanaf de penaltystip. Spits maakte het winnende doelpunt met 73 minuten op de klok vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Levante zijn 10e in de tabel, met 3 points, terwijl Villarreal op de plaats 13e zit, met 1 point. In verband met komende competitiewedstrijden, Paco López's team speelt thuis tegen Valladolid. In de tussentijd, Javier Calleja's team host Real Madrid.

Factos Marcantes
      • Het hoogste aantal schoten verslaan dit seizoen, met 39 schoten

• Er werden slechts 14 fouten geregistreerd, de laagste in de competitie

Levante