Eert zelfs in een emotioneel spel

Montpellier en Nantes delen punten

Op speeldag 31, de wedstrijd tussen Montpellier en Nantes op Vrijdag eindigde in een gelijkspel, 1-1. In deze competitie, Montpellier team kwam van een overwinning en Antoine Kombouaré's team kwam van een nederlaag.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Akor Adams, vroeg in het spel. Met deze staking heeft Akor Adams 15e doelen voor het seizoen bereikt. Matthis Abline maakte het laatste doelpunt na 7 minuten.

In blessuretijd, Montpellier zag Lucas Mincarelli een rechtstreekse rode kaart krijgen in de slotfase van het spel, Michel Der Zakarian's team zag Arnaud Nordin een rechtstreekse rode kaart krijgen

Na het resultaat Montpellier zijn 12e in de tabel, met 37 points, terwijl Nantes op de plaats 14e zit, met 32 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Michel Der Zakarian's team speelt uit tegen Toulouse. In de tussentijd, Antoine Kombouaré's team bezoek Brest.

Montpellier

Geplaatst 27 dagen geleden | 39 Keer bekeken | Tijd: 03:34