Al-Sadd vergroot doelsaldo meer dan bezoekers

Al-Shamal les gegeven door Al-Sadd

Al-Sadd verpletterd Al-Shamal in een fantastisch overwinning op Woensdag, 0-4, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 21 van Liga Catar. Tot deze speeldag, Madinat Al-Shamal team kwam van Een gelijkspel en Doha team kwam van een overwinning.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Hassan Al Haydos met 9 minuten op de klok. Na 26 minuten, Gonzalo Plata verdubbelde de voorsprong voor Al-Sadd. Na 40 minuten, Omid Ebrahimi verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart.

In de 73e minuut, Al-Shamal zag Fahad Waad een rechtstreekse rode kaart krijgen na 73 minuten, Doha team zag Gonzalo Plata een rechtstreekse rode kaart krijgen met 83 minuten op de klok, Wesam Rizik's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Akram Afif vanaf de penaltystip. Akram Afif heeft nu een scorereeks van 6 opeenvolgende games. Met al 90 minuten op de klok, Paulo Otávio heeft alles ingepakt.

Na het resultaat Al-Sadd zijn 1e in de tabel, met 49 points, terwijl Al-Shamal op de plaats 9e zit, met 22 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Wesam Rizik's team speelt uit tegen Al-Rayyan, terwijl Madinat Al-Shamal team speelt thuis tegen Al-Gharafa.

Al-Sadd

Al-Shamal Stadium