Rennes heb het gemakkelijk meer dan bezoekers

Rennes versloeg Nantes met een thriller

Rennes overwonnen Nantes, 0-3, op Zaterdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 30 van Ligue 1. In deze competitie, Antoine Kombouaré's team kwam van een overwinning en Julien Stéphan's team kwam van drie nederlagen.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Arnaud Kalimuendo, met 66 minuten op de klok. In de 76e minuut, Rennes verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Benjamin Bourigeaud vanaf de penaltystip. Amine Gouiri maakte het laatste doelpunt diep in toegevoegde tijd. Met zijn 10e doelpunt van het seizoen.

Na het resultaat Rennes zijn 7e in de tabel, met 42 points, terwijl Nantes op de plaats 14e zit, met 31 points. In de volgende wedstrijd, Rennes team host Brest, terwijl Nantes team bezoek Montpellier.

Nantes
  • Een reeks van 4 wedstrijden met doelpunten beëindigd