Last-gasp goal ziet buit gedeeld in een goed bevochten spel

Honors zelfs tussen Boavista en Est. Amadora

Boavista en Est. Amadora speelden 1-1 gelijk in een wedstrijd op Zaterdag, op naar speeldag 30 van de Primeira Liga. In deze competitie, Porto team kwam van twee nederlagen en Sérgio Vieira's team kwam van twee trekt. Rodrigo Abascal was beslissend met 1 doel.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Met 75 minuten op de klok, Rodrigo Pinho openden de score voor Est. Amadora, uit een directe vrije trap. Rodrigo Abascal maakte het laatste doelpunt in blessuretijd uit een hoek.

Na het resultaat Boavista zijn 13e in de tabel, met 30 points, terwijl Est. Amadora op de plaats 15e zit, met 29 points. In de volgende wedstrijd, Jorge Simão's team bezoek Vitória SC. In de tussentijd, Amadora team speelt thuis tegen Farense.

Boavista
      • Verhoogde hun slechte serie met 5 winnende games

Est. Amadora
      • Verhoogde hun slechte serie met 5 winnende games