RWD Molenbeek met geweldige bijnaam op eigen bodem in een veelbewogen wedst

Eupen struikelen om te verslaan tegen RWD Molenbeek

RWD Molenbeek verslaan Eupen in een overwinning op Zaterdag, 3-1, op naar speeldag 2 van de Jupiler Pro League . In deze competitie kwamen beide teams uit Een gelijkspel. Shuto Abe deed de show.

In de 25e minuut, Gary Magnée openden de score voor Eupen, vanaf de penaltystip. Kort voor de pauze, Shuto Abe getroffen voor RWD Molenbeek. Na 42 minuten, Makhtar Gueye had kunnen scoren voor Bruxelas team, maar Gaga Slonina heeft de penalty op briljante wijze gered.

Yannick Ferrera's team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Shuto Abe, na 55 minuten. In de 83e minuut, Makhtar Gueye heeft alles ingepakt. Guillaume Hubert hield zijn doel veilig door de penalty in de laatste minuten van de wedstrijd van Gary Magnée te redden.

In hun volgende wedstrijd, RWD Molenbeek speelt uit tegen Kortrijk, terwijl Eupen bezoek Charleroi.

RWD Molenbeek
  • Een slechte reeks 13 games beëindigd zonder te winnen