Duitsland slijpt de overwinning thuis

Duitsland te goed voor Nederland bij Deutsche Bank Park

Duitsland verslaan Nederland, 2-1, op Dinsdag, in een wedstrijd met betrekking tot van de National Team Friendlies .

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Joey Veerman vroeg in het spel. Met dit doel heeft Joey Veerman zijn doel vijf van de huidige campagne behaald. In de 11e minuut, Max Mittelstadt ontslagen voor Duitsland.

Niclas Füllkrug maakte het laatste doelpunt na 85 minuten.

In verband met komende competitiewedstrijden, Duitsland speelt thuis tegen Oekraïne. In de tussentijd, Nederland host Canada.

Geplaatst 46 dagen geleden | 22 Keer bekeken | Tijd: 06:47

FaseVriendschappelijk