NK Vukovar 91 nipte overwinning behalen op eigen bodem vol goalmouth-actie

NK Vukovar 91 viert nipte overwinning op NK BSK Bijelo Brdo

NK Vukovar 91 overwonnen NK BSK Bijelo Brdo, 3-2, op Zaterdag, op wedstrijdweek 21. Tot deze speeldag, Drazen Pernar's team kwam van een nederlaag en Denis Krstanovic's team kwam van drie trekt.

Sunday Jang opende de score na 11 minuten. In de 28e minuut, Törles Knöll getroffen voor NK Vukovar 91.

Drazen Pernar's team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Jordy Wehrmann, na 56 minuten. Met 71 minuten op de klok, Josip Knezevic maakten het tweede doelpunt voor NK BSK Bijelo Brdo. Na 90 minuten, Vanja Pelko maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat NK Vukovar 91 zijn 3e in de tabel, met 41 points, terwijl NK BSK Bijelo Brdo op de plaats 12e zit, met 14 points. Volgende, Vukovar team bezoek NK Solin, terwijl Denis Krstanovic's team speelt thuis tegen NK Sesvete.

NK BSK Bijelo Brdo
  • Verhoogde hun slechte serie met 12 winnende games