Querétaro waren verrast door hun plaats

Querétaro geniet van een productief bezoek aan Santos Laguna

Santos Laguna verslagen Querétaro , 0x1, op Zaterdag, met betrekking tot wedstrijdweek 10 van de México Clausura. Komen in de wedstrijd, Mauro Gerk's team kwam van twee wint en Ignacio Ambríz's team kwam van een overwinning.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Met 76 minuten op de klok, Harold Preciado scoorden het enige doelpunt voor Santos Laguna.

Na het resultaat Querétaro zijn 10e in de tabel, met 11 points, terwijl Santos Laguna op de plaats 13e zit, met 10 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Ignacio Ambríz's team host Cruz Azul. In de tussentijd, Mauro Gerk's team bezoek Pachuca.

Querétaro
  • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 7

• Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 42%

• Een reeks van 4 games beëindigd zonder te verliezen