Eert zelfs score gelijk in een spannende clash

Niets om Empoli en Fiorentina te scheiden

Empoli en Fiorentina speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Zondag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 25. Komen in de wedstrijd, Davide Nicola's team kwam van een overwinning en Vincenzo Italiano's team kwam van een nederlaag.

In de 30e minuut, Lucas Beltrán openden de score voor Fiorentina.

M'Baye Niang maakte het laatste doelpunt na 56 minuten vanaf de penaltystip. Met zijn 10e doelpunt van het seizoen.

Na het resultaat Fiorentina zijn 6e in de tabel, met 38 points, terwijl Empoli op de plaats 16e zit, met 22 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Empoli team bezoek Sassuolo. In de tussentijd, Vincenzo Italiano's team host Lazio.

Empoli
      • Slaagde erin om slechts 0 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

Geplaatst 3 maanden terug | 82 Keer bekeken | Tijd: 03:24

Stadio Carlo Castellani