Grupo União Sport behaalt drie indrukwekkende punten weg in een spannende w

Grupo União Sport nederlaag Arcoense

Grupo União Sport verslagen Arcoense in een overwinning op Zondag, 1x3, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 12. Tot deze speeldag, Hugo Painho's team kwam van Een gelijkspel en Montemor-o-Novo team kwam van een overwinning.

In de 8e minuut, Roberto Carlos openden de score voor Grupo União Sport.

Na 46 minuten, Filipe Serralheiro ontslagen voor Arcoense. Met 76 minuten op de klok, Marco Oliveira schoot Fábio Neves's team tweede doelpunt, vanaf de penaltystip. In de 83e minuut, Bruno Machado maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat Grupo União Sport zijn 6e in de tabel, met 17 points, terwijl Arcoense op de plaats 9e zit, met 14 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Fábio Neves's team speelt thuis tegen GDR Canaviais, terwijl Estremoz team bezoek At. Reguengos.

Arcoense