TSV 1860 München blijkt niet te stoppen op eigen bodem een hoog scorende we

MSV Duisburg verliest van TSV 1860 München

TSV 1860 München verslaan MSV Duisburg in een overwinning op Zaterdag, 4x1, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 21. Tot deze speeldag, München team kwam van vier nederlagen en Duisburg team kwam van een overwinning. Morris Schröter heeft een geweldige prestatie geleverd met 2 doelen samen met 2 assists.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Julian Guttau na 15 minuten. In de 23e minuut, Morris Schröter verdubbelde de voorsprong voor TSV 1860 München. Morris Schröter heeft de mijlpaal van vijf doelpunten voor het seizoen bereikt.

Na 53 minuten, München team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van middenveld. Met 58 minuten op de klok, TSV 1860 München verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Fynn Lakenmacher. Na 71 minuten, Alaa Bakir maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat TSV 1860 München zijn 15e in de tabel, met 23 points, terwijl MSV Duisburg op de plaats 19e zit, met 16 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, München team bezoek VfB Lübeck. In de tussentijd, Duisburg team speelt thuis tegen Hallescher FC.

TSV 1860 München
  • Eindigde een slechte reeks van 4 games verliezend