Juventus vergroot doelsaldo thuis

Sassuolo verliest van Juventus

Juventus uitgesmeerd Sassuolo, 3x0, op Dinsdag, op naar speeldag 20 van de Serie A. Komen in de wedstrijd, Bianconeri kwam van drie wint en Alessio Dionisi's team kwam van een overwinning. Dusan Vlahovic was de hoofdspeler.

Dusan Vlahovic opende de score met 15 minuten op de klok. Na 37 minuten, spits maakten het tweede doelpunt voor Juventus.

Federico Chiesa maakte het laatste doelpunt in de slotfase van het spel.

Na het resultaat Juventus zijn 2e in de tabel, met 49 points, terwijl Sassuolo op de plaats 15e zit, met 19 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Torino team speelt uit tegen Lecce. In de tussentijd, Alessio Dionisi's team bezoek Monza.

Juventus

• Zet hun winnende serie voort met 4 games