Gemakkelijke overwinning voor Crystal Palace op eigen bodem in een veelbewo

Crystal Palace oprakende winnaars versus Brentford

Crystal Palace overwonnen Brentford in een overwinning op Zaterdag, 3x1, met betrekking tot wedstrijdweek 20 van de Premier League . Tot deze speeldag, Roy Hodgson's team kwam van een nederlaag en Thomas Frank's team kwam van vier nederlagen. Michael Olise heeft een geweldige prestatie geleverd met 2 doelen.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Keane Lewis-Potter, met een linkervoetaanval in het strafschopgebied, vroeg in het spel. In de 14e minuut, Michael Olise ontslagen voor Crystal Palace, met een schot met de linkervoet binnen het strafschopgebied. Met 39 minuten op de klok, Eberechi Eze schoot Roy Hodgson's team tweede doelpunt, met een schot met de linkervoet.

Na 58 minuten, Michael Olise heeft alles ingepakt, met een linkervoetaanval in de doos. Met zijn 5e doelpunt van het seizoen.

Na het resultaat Crystal Palace zijn 13e in de tabel, met 21 points, terwijl Brentford op de plaats 15e zit, met 19 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Roy Hodgson's team bezoek Arsenal. In de tussentijd, Thomas Frank's team speelt thuis tegen Nottingham Forest.

Crystal Palace
  • Een slechte reeks 8 games beëindigd zonder te winnen