Eert zelfs in een doelpuntloos gelijkspel

Buit gedeeld tussen Bari en Cosenza

Bari en Cosenza speelden 0x0 gelijk in een puntloos wedstrijd op Zaterdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 18. Komen in de wedstrijd, Pasquale Marino's team kwam van een nederlaag en Fabio Caserta's team kwam van Een gelijkspel.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

In de laatste minuten van de wedstrijd, Cosenza zag Mateusz Praszelik weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel.

De tweede helft was niet veel anders dan de eerste en de wedstrijd eindigde zonder doelpunten.

Na het resultaat Bari zijn 11e in de tabel, met 22 points, terwijl Cosenza op de plaats 12e zit, met 21 points. In de volgende wedstrijd, Pasquale Marino's team speelt uit tegen Sampdoria, terwijl Fabio Caserta's team host Como.

Cosenza
  • Verhoogde hun slechte serie met 5 winnende games