Feyenoord blijkt niet te stoppen meer dan bezoekers in een doelpuntenfestij

Feyenoord verslaan Heracles Almelo

Feyenoord gezwollen Heracles Almelo in een fantastisch overwinning op Zondag, 0x4, op speeldag 16. Naar deze wedstrijdweek, Hendrik Kruzen's team kwam van twee nederlagen en Rotterdam team kwam van een overwinning. Calvin Stengs was de hoofdspeler.

In de 4e minuut, Calvin Stengs openden de score voor Feyenoord. Na 18 minuten, middenveld scoorde het tweede doelpunt voor Rotterdam team.

Met 48 minuten op de klok, Arne Slot's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Lutsharel Geertruida. Quinten Timber maakte het laatste doelpunt na 60 minuten.

Na het resultaat Feyenoord zijn 2e in de tabel, met 38 points, terwijl Heracles Almelo op de plaats 15e zit, met 15 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Rotterdam team host NEC, terwijl Almelo team bezoek RKC Waalwijk.

Heracles Almelo
      • Maakte slechts 2, zijn laagste in de competitie