Eert zelfs in een saaie wedstrijd

Honors zelfs tussen Barito Putera en Borneo Samarinda

Barito Putera en Borneo Samarinda speelden 0x0 gelijk in een levenloos wedstrijd op Zaterdag, op naar speeldag 21 van de Indonesia Super League. Tot deze speeldag, Rahmad Darmawan's team kwam van een nederlaag en Pieter Huistra's team kwam van vier wint.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

De tweede helft was niet veel anders dan de eerste en de wedstrijd eindigde zonder doelpunten.

Na het resultaat Borneo Samarinda zijn 1e in de tabel, met 45 points, terwijl Barito Putera op de plaats 8e zit, met 29 points. In de volgende wedstrijd, Rahmad Darmawan's team speelt uit tegen Madura United. In de tussentijd, Pieter Huistra's team host PSIS Semarang.

Barito Putera
        • Een reeks van 7 wedstrijden met doelpunten beëindigd