Las Palmas triomfeert door één doelpunt op eigen bodem

Atlético de Madrid struikelen om te verslaan tegen Las Palmas

Las Palmas uitgesmeerd Atlético de Madrid in een dichtbij overwinning op Vrijdag, 2x1, op naar speeldag 12 van de La Liga. Naar deze wedstrijdweek, Las Palmas de Gran Canaria team kwam van een overwinning en Madrid team kwam van vier wint.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

Na 51 minuten, Kirian Rodríguez openden de score voor Las Palmas. Na 75 minuten, Benito Ramírez schoot García Pimienta's team tweede doelpunt. Álvaro Morata maakte het laatste doelpunt na 83 minuten. Álvaro Morata heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games.

Na het resultaat Atlético de Madrid zijn 3e in de tabel, met 25 points, terwijl Las Palmas op de plaats 9e zit, met 17 points. In de volgende wedstrijd, García Pimienta's team bezoek Osasuna. In de tussentijd, Madrid team speelt thuis tegen Villarreal.

Atlético de Madrid

• Eindigde een reeks van 6 games winnend