Feyenoord zaken regelen thuis een wedstrijd met 4 goals

Feyenoord stuur Lazio naar huis met de staart tussen de benen

Feyenoord uitgesmeerd Lazio, 3x1, op Woensdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.E van de Champions League. Santiago Giménez was de man van de wedstrijd.

Na 31 minuten, Santiago Giménez openden de score voor Feyenoord. Met al 45 minuten gespeeld, Rotterdam team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Ramiz Zerrouki.

In de 74e minuut, Santiago Giménez verdubbelde de voorsprong voor Arne Slot's team. Santiago Giménez heeft nu een scorereeks van 9 opeenvolgende games. Pedro Rodríguez maakte het laatste doelpunt met 83 minuten op de klok vanaf de penaltystip.

In verband met komende competitiewedstrijden, Feyenoord speelt uit tegen Lazio.

Factos Marcantes
  • Forceerde slechts 2 corners, de minste dit seizoen

Feyenoord
  • Maakte slechts 15, zijn laagste in de competitie