Borussia Dortmund slijpt de overwinning thuis

Borussia Dortmund win Werder Bremen

Borussia Dortmund overwonnen Werder Bremen in een dichtbij overwinning op Vrijdag, 1x0, met betrekking tot wedstrijdweek 8 van de 1. Bundesliga. Tot deze speeldag, Edin Terzic's team kwam van vier wint en Bremen team kwam van twee nederlagen. In de basiself stond Donyell Malen.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Na 67 minuten, Julian Brandt scoorde het enige doelpunt van Borussia Dortmund van de wedstrijd.

Na het resultaat Borussia Dortmund zijn 1e in de tabel, met 20 points, terwijl Werder Bremen op de plaats 14e zit, met 6 points. In de volgende wedstrijd, Dortmund team bezoek Eintracht Frankfurt, terwijl Ole Werner's team speelt thuis tegen 1. FC Union Berlin.

Factos Marcantes
      • Er werden slechts 6 fouten geregistreerd, de laagste in de competitie

Borussia Dortmund
      • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 23 schoten