FC Porto B heeft een prestatie geleverd op de weg

Leixões thuis verslagen tegen FC Porto B

FC Porto B verslagen Leixões in een overwinning op Zondag, 1x3, met betrekking tot wedstrijdweek 6 van de Portuguese Division Two. Komen in de wedstrijd, Pedro Ribeiro's team kwam van een overwinning en Porto team kwam van twee nederlagen. Wendel Silva deed de show.

Kort voor de pauze, Paulité openden de score voor Leixões, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied.

Na 56 minuten, Wendel Silva getroffen voor FC Porto B, via een header in de doos. Met al 90 minuten op de klok, spits schoot Porto team tweede doelpunt, vanaf de penaltystip. In de tijd toegevoegd op, Abraham Marcus maakte het einddoel van de wedstrijd, met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied.

Na het resultaat FC Porto B zijn 8e in de tabel, met 8 points, terwijl Leixões op de plaats 16e zit, met 5 points. In verband met komende competitiewedstrijden, António Folha's team host Torreense. In de tussentijd, Pedro Ribeiro's team bezoek CD Tondela.

Leixões

Verstuurde deur: zacatvs | Geplaatst 8 maanden terug | 251 Keer bekeken | Tijd: 06:18

Estádio do Mar
Matosinhos