Paris SG vergroot doelsaldo thuis

Paris SG overklasse Marseille

Paris SG overwonnen Marseille, 4x0, op Zondag, met betrekking tot wedstrijdweek 6 van de Ligue 1. Naar deze wedstrijdweek, Luis Enrique's team kwam van een nederlaag en Marseille team kwam van twee trekt. Gonçalo Ramos stond in brand.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Achraf Hakimi met 8 minuten op de klok, uit een directe vrije trap. Na 37 minuten, Randal Kolo Muani scoorde het tweede doelpunt voor Paris SG, met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied.

Na de pauze, Luis Enrique's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Gonçalo Ramos via een header. In de slotfase van het spel, spits maakte het einddoel van de wedstrijd, met een rechtervoetaanval in de doos.

Na het resultaat Paris SG zijn 3e in de tabel, met 11 points, terwijl Marseille op de plaats 7e zit, met 9 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Paris team bezoek Clermont. In de tussentijd, Marseille team speelt uit tegen Monaco.

Paris SG

Marseille