Doelpunten in overvloed als Al Jazira overwinning meer dan bezoekers

Al Ittihad Kalba les gegeven door Al Jazira

Al Jazira geslagen Al Ittihad Kalba in een fantastisch overwinning op Zaterdag, 0x4, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 3 van Arabian Gulf League. Naar deze wedstrijdweek, Farhad Majidi's team kwam van Een gelijkspel en Abu Dhabi team kwam van een nederlaag. Chahine van Bohemen verliet de bank niet.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Abdulla Idrees met al 45 minuten gespeeld.

Na 60 minuten, Neeskens Kebano schoot Al Jazira tweede doelpunt. In de 63e minuut, Abdalla Ramadan verdubbelde de voorsprong voor Frank de Boer's team. Na 85 minuten, Khalifa Mubarak heeft alles ingepakt.

Na het resultaat Al Jazira zijn 2e in de tabel, met 6 points, terwijl Al Ittihad Kalba op de plaats 11e zit, met 1 point. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Abu Dhabi team speelt thuis tegen Al Bataeh. In de tussentijd, Kalba team bezoek Ajman .

Factos Marcantes
  • Er werden slechts 11 fouten geregistreerd, de laagste in de competitie