Sevilla nipte overwinning behalen op eigen bodem

Sevilla viert nipte overwinning op Las Palmas

Sevilla verslaan Las Palmas, 1x0, op Zondag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 5 van La Liga. Naar deze wedstrijdweek, José Luis Mendilibar's team kwam van drie nederlagen en Las Palmas de Gran Canaria team kwam van een nederlaag.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Na 71 minuten, Dodi Lukebakio scoorden het winnende doelpunt voor Sevilla, met een schot met de linkervoet binnen het strafschopgebied.

Na het resultaat Sevilla zijn 17e in de tabel, met 3 points, terwijl Las Palmas op de plaats 19e zit, met 2 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Sevilla team bezoek Osasuna. In de tussentijd, García Pimienta's team speelt thuis tegen Granada.

Sevilla
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 26 schoten

• Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 44%

• Registreerde zijn laagste aantal passen, met 343