Sassuolo met geweldige bijnaam thuis in een doelpuntenfestijn

Sassuolo stuur Hellas Verona naar huis met de staart tussen de benen

Sassuolo verslaan Hellas Verona in een overwinning op Vrijdag, 3x1, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 3. In deze competitie, Alessio Dionisi's team kwam van twee nederlagen en Marco Baroni's team kwam van twee wint. Domenico Berardi was de man van de wedstrijd.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Andrea Pinamonti na 11 minuten.

In de 56e minuut, Cyril Ngonge ontslagen voor Hellas Verona. Na 63 minuten, Domenico Berardi schoot Sassuolo tweede doelpunt. Spits maakte het laatste doelpunt in de 73e minuut vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Hellas Verona zijn 4e in de tabel, met 6 points, terwijl Sassuolo op de plaats 12e zit, met 3 points. Volgende, Alessio Dionisi's team speelt uit tegen Frosinone. In de tussentijd, Marco Baroni's team host Bologna.

Sassuolo
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 16 schoten

• Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 10

Hellas Verona