Eert zelfs in een emotioneel spel

Een punt per stuk voor Nantes en Marseille

Op wedstrijdweek 4, de wedstrijd tussen Nantes en Marseille op Vrijdag eindigde in een gelijkspel, 1x1. Komen in de wedstrijd, Pierre Aristouy's team kwam van Een gelijkspel en Marseille team kwam van een overwinning.

In de 4e minuut, Ismaila Sarr openden de score voor Marseille, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied. In de 9e minuut, Nantes zag Bastien Meupiyou een rechtstreekse rode kaart krijgen Mostafa Mohamed maakte het laatste doelpunt na 39 minuten.

Na het resultaat Marseille zijn 1e in de tabel, met 8 points, terwijl Nantes op de plaats 15e zit, met 2 points. Volgende, Nantes team bezoek Clermont. In de tussentijd, Marseille team host Toulouse.

Nantes
  • Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games

Marseille
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 26 schoten