Eert zelfs score gelijk in een spannende ontmoeting

Arsenal Tula en Torpedo delen punten

Op naar speeldag 7 van de Russian League Division 1, de wedstrijd tussen Arsenal Tula en Torpedo op Maandag eindigde in een gelijkspel, 1x1. Naar deze wedstrijdweek, Aleksandr Storozhuk's team kwam van Een gelijkspel en Moskva team kwam van een overwinning.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Ishkhan Geloyan, met 36 minuten op de klok.

Irakli Manelov maakte het laatste doelpunt in de 55e minuut. In de slotfase van het spel, Mario Curic zag een rode kaart na zijn tweede geel

Na het resultaat Torpedo zijn 6e in de tabel, met 11 points, terwijl Arsenal Tula op de plaats 15e zit, met 7 points. Volgende, Aleksandr Storozhuk's team speelt uit tegen Tyumen, terwijl Moskva team bezoek Rodina Moskva.

Arsenal Tula
      • Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 61%